dag 6 vertrek ao nang dag 7 koh samui

23 juli 2014 - Ko Samui, Thailand

Na veel vragen hebben we dan toch maar besloten om ook een stukkie te schrijven over dag 5. Na vroeg te zijn opgestaan hebben we een taxi genomen naar krabi bus station hier hadden we net de bus mus gelopen, goed geregeld dustin. Na een busrit van z'n 4 uur komen we aan in surat thani waar we dachten op de boot te kunnen stappen, dit bleek niet het geval hier moesten we weer overstappen in een andere bus uiteraard was deze ook net vertrokken dus mochten we zoon 45 min totdat de volgende bus kwam om ons te brengen maar de donsak pier. Na een kleine anderhalf uur op de boot te hebben gezeten kwamen we uiteindelijk aan op koh samui maarja dan zit je nog niet in hotel gelukkig hadden we snel een taxi gevonden die ons naar het hotel bracht. Al met al hebben hebben we er een kleine 9 uur over gedaan om in het hotel te komen. In de avond hebben zijn we nog naar een thaibox gala geweest waar we 6 gevechten hebben gezien, 3 knock outs, 2 stopte omdat ze zo waren toegetakeld dat ze niet verder konden en 1 gevecht werd beslist op punten. Dus al met al was het een geslaagde dag.

dag 6 koh samui

vandaag hebben we niet zoveel gedaan we zijn rustig opgestaan om vandaag is het strand op te zoeken, gelukkig zit dat 3 min lopen bij ons vandaan alleen waren wij niet de enigste die van plan waren om vandaag naar het strand te gaan pfff. In de middag zijn we naar Lamai beach gegaan zoon 20 min bij ons hotel vandaan, hier is het minder toeristis dus minder druk ( maar nog wel niet zo heet) hier hebben we even gelegen en wat gedronken. vanavond hebben we op de hotel kamer NED 1 gekeken naar hoe de vliegtuigen met de eerste 40 slachtoffers zijn gelandt.
Morgen staat er een jungle safari op het programma we zijn benieuwd tot morgen jooee.

1. Nel:
    24 juli 2014
    Best stoer om een taxi boxgala mee te maken. Zijn jullie de ring niet ingetrokken? Ik snap best dat je 2 dagen geen reisverslag hebt geschreven. Als je ligt te luieren valt er niet veel te vertellen.
    De thuiskomst van de slachtoffers was erg indrukwekkend. Wat een drama voor de nabestaanden. Jongens geniet ervan en we kijken uit naar jullie reisverslag van morgen x
  2. Renate:
    25 juli 2014
    Leuk het verslag tot dusver