Dag 10 en dag 11 "koh tao"

27 juli 2014 - Ko Tao, Thailand

Op dag 10, dit was nog op Koh Phangan, hebben we niet veel gedaan. Beetje rond gehangen op het strand en gegeten op het resort. Eigenlijk zouden we naar de blackmoonparty gaan, maar er kwam een tropische regenbui over het eiland, dus dit viel in het niets! Vanochtend vroeg zijn we over gevaren naar het eiland Koh Tao, een heel klein eiland maar heel relaxed. Vanmiddag lekker op het strand gelegen en rond gezwommen in de zee, dit was nodig omdat het 41 graden was en je geen 10 seconden stil kon liggen. Vanavond lekker gegeten en daarna naar een geweldig strand feest gegaan, wat echt super kick was. Mischien iets te veel op (maar zie je me boeien? Nee toch?!!!!). Leggen nou op bed, ik in staat van ontbinding en koen broodje nuchter ik zeg tot mogguhhh joeee. Oohja KOENTjE IS JARIG!!!!! Happy birthday to koen woehoee.

1. Bert:
    27 juli 2014
    Dat koen maar een grote jongen mag worden!!
  2. Varina:
    27 juli 2014
    He koen gefeliciteerd
    En hoop dat jullie je beetje vermaken
    Zo te lezen valt dat nog niet mee hihihi

Have fun xxx
  3. Barbara:
    28 juli 2014
    Hoe is het met de Franse dame
  4. Chantal:
    28 juli 2014
    Haha, klinkt heerlijk. De foto's zeiden genoeg van je blauwe hoofd! Veel plezier. x
  5. Nel:
    28 juli 2014
    Lol, dat was toch geen dansen op die foto Dustin? Jammer hoor dat je iets te diep in het glaasje had gekeken, er ontgaat je zoveel (en wij genieten des temeer). Koen nog van harte. Adios x
  6. Renate:
    29 juli 2014