Dag 12, 28-07-2014

29 juli 2014 - Ko Tao, Thailand

Een nieuwe dag, op Koh Tao. 'S ochtends vroeg hebben we een scooter gehuurd, om het eiland een beetje rond te rijden. We begonnen in het noorden, waar we gelijk een ontbijtje hebben gedaan, aan de zee. Hierna zijn we naar het zuiden gereden om een paar baaien te bekijken, dit is niet helemaal gelukt haha. De wegen waren dramatisch slecht en mischien het helpt ook als je een goede navigator achterop heb zitten, hea koen???! Uiteindelijl hebben we toch de mooiste baai van het eiland gezien. Op het viewpoint, een lekkere sprite gedronken in de zon. Toen we naar beneden wouden rijden, kregen we een kado van boven en waren we door en door nat! Wat er dan binnen 10 minuten uit de lucht valt is niet normaal. In de avond hebben we lekker Italiaans gegeten voor Koen ze verjaardaggie en 2 emmertjes vodka cola op. Tot vanavond met het reisverhaal van vandaag, joeee!!

1. René en Jolan:
    29 juli 2014
    Allereerst Koen nog van harte gefeliciteerd,weer n stap dichter bij het volwassendom!!! Mooie foto's,ziet er allemaal waanzinnig uit!! Gave rotsen hoor,maar moest jouw kont er nou op??? Nou veel plezier nog en kijken uit naar t volgende verslag!!! Groetjes!!!!
  2. Marry Grashoff:
    31 juli 2014
    Wat een mooie en leuke foto,s zeg en wat een fantastische ervaring is dit voor jullie, heel erg leuk!!! Nou geniet er nog van!
    Groetjes Mar en Peet!!