Dag 8 koh samui safari

24 juli 2014 - Ko Samui, Thailand

Vanmorgen vroeg een ontbijtje naar binnengewerkt, en gewacht tot we opgehaald zouden worden voor de safari, rond kwart voor 10 reden we richting olifanten verblijf. Daar aangekomen zijn we een ritje gaan maken op een mishandeld beest, in eerste instantie wouden we niet maarja toch maar gedaan, en dat beest was groot niet normaal, halverwege denkt sjaak de thai(die de olifant bestuurde) ik stap ff lekker af om te pissen en om de koe te verplaatsen. Koen en ik in paniek want dat beest ging ineens lopen, ik ken je zeggen dat is eng!!  Hierna verder gereisd over eiland, mooie dingen gezien  zoals, tempels, tempels, buddha's, tempels, waterval, tempels , los sidderende slangen, en oohja op die jeep konden ook 2 mensen bovenop zitten nou allemaal kleine mensen en chinezen gegaan, zeggen ze tegen ons ja moet je doen is "ones in a life time" nou wij zitten, veelste groot natuurlijk maarja, gaan we toch over een pad met laaghangende takken, stroomkabels en gaten in de weg, was echt niet te doen gewoon!!!  Aan het eind nog hele rare rotsen gezien, was leuke dag. Net terug van eten en van de boylevard met gedrogeerde slagen roofvogels en apen, en nu aant typen op naar morgen joeeeeee!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Renate:
    25 juli 2014
    En schitterende foto's
  2. Varina:
    25 juli 2014
    Hahaha had jullie gezichten wel willen zien bovenop de olifant en jeep.

Maar al met al maken jullie een waanzinnige vakantie mee

Kijk elke keer weer uit naar jullie reisverslag
    Have fun.....