Dag 17 Bangkok

2 augustus 2014 - Bangkok, Thailand

Vanaf hotel zijn we door Mr. Danny naar de pier gebracht, hier zijn we op een longtail-boat gestapt en door de klongs van Bangkok gevaren. Op een gegeven moment zegt Koen een krokodil, maar dat bleek een varaan te zijn, hij was maar 2,5 meter ofzo niks aan de hand joh haha. Onderweg veel armoe gezien en nog meer beesten, maar was gaaf om doorheen te varen. Vervolgens werden we afgezet bij Grand Palace, wat was het hier heet zeg pff, niet te doen gewoon!! Maar nou komt het, wij staan bij de tempel te kijken en foto's te maken, blijk ik hier beroemd te zijn!! Komt groepje van 3 meiden aangelopen en vragen om foto, dus ik Koen roepen en zeg: ze vragen of ze foto van ons moeten maken. Maar ik had het verkeerd ze wouden op de foto met mij muwhawha!! Was leuk. Het paleis en de buddha's waren heel mooi om te zien. Wij naar de uitgang ff op de kaart kijken, komt er weer een meisje die op me rug tikt, of ze met me op de foto mag, wij paar selfies gemaakt en handtekening uitgedeeld, ja zo gaat dat nou eenmaal hea hahaha. Hierna zijn we naar de liggende buddha gegaan, wel 45 meter lang was die en dat is groot hoor!! Rond uurtje of 1 zijn we gaan eten bij de locals. Na het eten een tuctuc gepakt en naar hotel gegaan. Nog even chinatown in geweest en daarna naar een winkelcentrum met 600 kledingwinkels en eettenten, was bizar groot! Nu lekker op bed en slapen. Joeeeee

1. Nel:
    3 augustus 2014
    Wat een belevenissen allemaal. Weet je nu waarom ze speciaal met jou op de foto wilden? Je lijkt nu niet bepaald op Justin Bieber. In ieder geval goede reis naar huis en ik zeg Toedeledoki.
  2. Barbara:
    4 augustus 2014