Dag 3 koh phi phi

19 juli 2014 - Ao Nang, Thailand

Vanmorgen vroeg om kwart voor 8 begon het al, zaten te ontbijten en koen zat met ze stoel in een mierennest, wij andere tafel gaan zitten. Komt er een thai aan met melk voor ons, daar maak je me blij mee, althans in Nederland, dot was verdomme niet te zuipen. Om half 9 werden we opgehaald door een bus die zo uit jamaica is overgekomen geen ramen, geen deur, wel stoelen maar oke. Aangekomen bij de haven van Ao nang moesten we met 40 man op een speedboot proppen en gaan, naar de Koh phi phi eilanden. Echt geweldig is het daar zo kick!!! Mooie eilanden, stranden, vissen alles!!! Echt een top dag. Tot we terug moesten varen, op zo'n 45 minuten van de kust kapt de motor er mee, alweer lekker geregeld koen. We raakten totaal niet in paniek natuurlijk! Wat ken der nou gebeuren zo midden op de zee??! Na 10 minuten eindelijk verder varen. Aangekomen in hotel gelijk nieuwe excursie geboekt, ging ook niet al te soepel, ik leg uit: wij willen gaan kayakken en dan wel deze tour, zegt die vrouw oke (zei bellen) na was goed toen ze opgehangen had, maar ze zei hele andere prijs wij huh?? Zegt ze ja ik heb andere geboekt, weet wel dat jullie die willen maar deze is beter!! WTF??? Wij waarom is die beter? Zegt zei weer gewoon deze is beter. Nou nadat we der 8x met der thaise gezichtje tegen de bali hebben geramd is het toch nog goed gekomen!!! Sluiten af met paar bacotjes, joee einde dag...!!!

1. Bert:
    19 juli 2014
    Ik geloof dat ik langzamerhand jaloers aan het worden ben.
  2. Chantal:
    19 juli 2014
    Ben je daar niet bang voor de vissen in de zee? Haha. Geniet ervan!
  3. Barbara:
    19 juli 2014
    Zoooo lekker wil ik ook xxxx
  4. Padre:
    19 juli 2014
    Ondanks wat tegenvallers ziet het er goed uit boys. Genieten he. Schitterende omgeving om jaloers op te zijn
  5. Nel:
    19 juli 2014
    Lekker kajakken vandaag? Goed geregeld van je zeg! Tenminste dat denkt ik. Ik lees je reisverslag wel weer. Ben zo benieuwd of het een Kayak is geworden. Toedeledoki x
  6. Padre:
    19 juli 2014
    Kayak was vroeger een van mijn favoriete bands. Als de boot net zo goed is als hun muziek kan het niet meer fout gaanh
  7. René en Jolan:
    20 juli 2014
    Ziet er top uit jongens! maar durven jullie wel om dat arme kleine Thaise vrouwtje tegen de balie te rammen!! Koen schaam je! Mijn neefje zou dat nooit doen!!! Hé jongens,veel plezier nog!! We blijven jullie volgen!!!!