dag 4 ao thalane krabi

20 juli 2014 - Ao Nang, Thailand

na de geweldige boot tocht van gister was het vandaag de beurt aan ons zelf om een boot te besturen oftewel de kayak, na een toch wel, laten we zeggen bijzondere rit van zoon 45 min komen we aan bij de hutjes van het kayakke, het enigste wat je dan ziet is water en water en nog eens water geen lagunes en mangroves wat was aangegeven op de foldertjes (goed geregeld dustin) uiteindelijk werd ons duidelijk dat we de baai over moesten peddelen om uiteindelijk te komen waar we wezen moesten. eenmaal aangekomen in de lagune was deze ook wel echt prachtig, een dunne vaargul met aan weerskanten rotsen en bomen, uiteindelijk kwamen we uit bij de mangroves heel dicht bedekt met allemaal bomen en wortels, hier konden we helaas niet verder wegens de lage waterstand, dus mochten we weer dat hele ....... stuk terug. eenmaal aangekomen aan land kregen we een lunch wat blijkt wij zijn nog de enigste 2 over voor het middagprogramma, althans dat dachten we na 30 minuten te hebben gewacht komt heel onze groep weer terug en gaan we alsnog met ze alle naar het meertje toe. nou mooi hoor een meerje van 4 x 15 maar moeten we hier nou echt 4 uur rondhangen? nee gelukkig niet na 2 uurtjes gingen we weer richting het hotel. al met al wel hele mooie dingen gezien. morgen gaan we naar krabi town toe om een tempel te bezoeken. word vervolgd , jooeeee